Logo

Els informem que en aquesta pàgina utilitzem cookies per recordar les eleccions i portar una estadística de visites. Si utilitzes la nostra pàgina considerem que acceptes el seu ús. Més informació| Acceptar

La companyia figuerenca Tequatre porta a escena un clàssic de l’autor noruec Henrik Ibsen, on posa el feminisme en escena l’any 1879 per mostrar una realitat que encara ara existeix.

Casa de nines va ser la primera obra del dramaturg noruec representada en català. L’autor va posar el feminisme en escena l’any 1879 per mostrar una realitat que encara ara existeix.

Casa de nines és un drama contemporani on la moral i els costums establerts s’enfronten a l’egocentrisme dels personatges. La protagonista de l’obra, Nora, una dona bella, individualista i molt mimada, acaba reconeixent la falsedat de tot allò que l’envolta, i actuant en conseqüència.

Fitxa artística i tècnica

Interpretació: M. Àngels Galí, Rosalia Comas, Jaume Pujadas, Carme Magester, Quim Pastoret i Pere Gich

Autoria: Henrik Ibsen

Traducció: Feliu Formosa

Adaptació: Tequatre

Direcció: Àngels Barrientos i Jaume Pujadas



Casa de nines



Drama contemporani
Tquatre
Durada: 95 minuts

1 Febrer 2025
19:00 hores

9 € preu únic